zlatá včela 2012

25.04.2012 19:26

 

Po roce příprav se včelařská mládež včetně mě a novoměstských včelaříků dočkala soutěže...

                              ...zlaté včely...

...která se letos konala v Děčíně 20. - 22. 4. 2012. V pátek po škole vyrazila "expedice" včelaříků společně s paní učitelkou Bartošovou a dobrovolníky z Francie Lucasem a Charlottou do Děčína. Po skoro klidné cestě vlakem jsme dorazili do cíle, byli mile uvítáni a ubytováni.

Já jsem byl na pokoji s "Francouzi", protože jsem potřeboval klid na zítřejší klání...A to přišlo cobydup! Byli jsme rozděleni na dva běhy - běh A byl dopolední a běh B odpolední. Kroužek novoměšťáků patřil do odpolední skupiny - dopoledne jsme měli tedy sportovní a naučné aktivity.

A pak to přišlo! Odpoledne nás čekala soutěž, která seskládá z testu (ten jsme si napsali všichni ráno), poznávání rostli a včelařských pomůcek, praxe a mikroskopování. Myslím, že nejvíce mi dala zabrat botanika, ale těší mě, že právě tam jsem byl jeden nejlepších.

Při večerním táboráku jsme měli možnost tančit country - já, Míša, Vojta a Richard jsme se toho rádi ujali a tančili s "country sborem". Moc se mi to líbilo!

Nedělní dopoledne jsme strávili u velice zajímavé přednášky od pána, který měl tu čest zúčastnit se natáčení filmu "Narnie 2 - princ Kaspian". A potom přišlo to, na co jsme čekali - vyhlášení vítězů!

Po vyhlášení mladší kategorie (kde se náš Vašík umístil 8.!) přišlo vyhlášení té hlavní - starších včelaříků. Na třetím místě se umístila slečna z Velkých Hamrů, na třetím Lukáš Veleba z Roudnice n. Labem, můj dlouholetý kamarád za ZV, a nakonec já - na prvním místě! Moc mě to potěšilo! Již po třetí jsem se stal prvním a zároveň postupující na republikovou soutěž do Nasavrk.

Richard je náhradníkem - je na čtvrtém místě, Míša je osmý, Matouš desátý a ostatní kluci nedaleko za ním.

Letošní soutěž se podařila - děkuji pořadatelům, vedoucím a spolusoutěžícím za skvělý víkend!

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode