začátek nového roku

07.01.2012 13:36

 

Konec roku byl vcelku nabitý. Byl jsem na spoustu akcích se včelaři. Navšítíli jsme různé vánoční akce. Měli jsme své přednášky a děti si mohli odlévat svíčky z včelího vosku...

Jak bych zhodnotil rok 2011?
Podle mě to byl dobrý rok. Většina mých plánů se zdařila, ale také se vyskytly jisté komplikace. Opět jsem dal do "provozu" školní noviny a školní parlament. Ve škole se mi dařilo, kromě češtiny, s kterou bojuji. Začínám však "vyhrávat" a snad mi jednička vyjde. Musím se do školy připravovat pečlivěji než kdy dříve. Pokud se mi něco nevyvede a já to nechám být, zhorším si průměr a nemusím se dostat na tu střední, na jakou bych chtěl. Ale čekají mě ještě skoro dva roky, tak doufám, že budu moci říct, dva skvělé roky..Ale to vše se uvidí v následující době.
Na kroužcích jsme celý rok zaučovali menší členy, ale i my starší, jsme poznali, že se máme ještě co učit... Vánoce byly přímo kouzelné, atmosféra rodinného posezení u babičky mě zahřála u srdce, no prostě skvělé Vánoce!
Rok 2011 jsem začal před domem a v prvních chvílích minulého roku jsme vystřelili pár "rachejtlí". Tento rok jsem byl v Praze na Karlově mostu a myslím, že to bylo skvělé zahájení nového roku.
Tím bych Vám chtěl popřát vše nejlepší do nového roku 2012!

Vyhledávání

fotogalerie

album-rajče

začátek nového roku

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Tvorba www stránek zdarmaWebnode