výlet na zámek Hluboká

21.08.2009 12:17

Dne 18.8 2009 jsem byl na dvoudením výletě na státním zámku Hluboká s babičkou a dědou, musely jsme vyrazit v pět hodin ráno. Cestou tam jsem se prospal, a když ne tak jsme se jen smáli a tak utekla rychle. Prohlídku jsme si zvolili HLAVNÍ TRASU - REPREZENTAČNÍ POKOJE, trasa se mi velmi líbila, měli jsme velmi příjemnou paní průvodkyni, byli jsme provedeni přibližne 15ti pokoji ze 145.. Potom jsme zvolili prohlídku věže, vedlo do ni spoustu schodů, myslím 149, ale nevím to přesně, na věži jsem udělal spoustu fotek, byl z ní nádherný výhled na velké rybníky, na zámek, na golfové hřiště poblíž, na okolní města a spousty přírody. Po věži jsme šli do zámecké zahrady kde jsme se kochali zahradními krásami zámku, z ní mám také fotografie. Ze zámku jsme šli do restaurace, s dědou jsme si dali bramboráčky a babička pikantní kuřecí plátek, když jsme si pochutnali tak jsme jeli za známími, s kterými jsme si dohodli nocleh. Ale čekalo nás nekonéčné hledání v malých jihočeských vesničkách, a pak ná došla trpělivost a zavolali jsme našim známím, a ti už si pro nás zajeli. U nich na chatě jsme si užili mnoho zábavy a ráno jsme odjeli domů. Fotografie najdete v album 1 nebo album 2 .

 

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Tvorba www stránek zdarmaWebnode