shrnutí

27.05.2010 14:34

V uběhlých dvou měsících jsem zažil pár výletů a soutěží... 
Ale protože už je to dlouho tak to nebudu rozepisovat do podrobna. Udělám takové rychlé shrnutí.

Na začátku roku jsme jeli s mamkou na muzikál Děti ráje. U pyramidy, kde se muzikál hrál, byla Matějská pouť. A tak jsem byl na pár atrakcích a tím sme si zkrátili dlouhou chvíli. Muzikál se mi moc líbil, byl ve stylu dětství našich rodičů... Zazněly tam ,,Decibely lásky'' nebo ,,Céčka'' a další...

Nedávno jsem se zůčastnil včelařské soutěže ,,ZLATÁ VČELA'', kde jsem se setkal s kamarády, které znám z předešlých let. Moc jsme si to užlili a o malý kousek (2 body) jesm se umístil na 1. místě a to mně moc potěšilo. Postoupil také Martin Hloušek, který je z Chčibské a Richard Schwedler od nás, z Nového Města pod Smrkem. Všichni jsme postoupili na celostátní kolo v Nasavrkách. Tam jsem se umístil sedmí, a to mně také velmi potěšilo. Byla tam silná konkurence, ale i hodně kamarádů s kterými jsem se zase po roce setkal. Moc se mi líbila atmosféra rostředí kde jsem strávil víkend...

 

Ale bohužel nám odešel počítač, a tak musím počkat na nový. Tohle jsem napsal od mamky z práce, a budu se snažit pracovat na webu, ale poslední dobou mám málo času...

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode