přestávka

18.11.2011 18:56

 

Ahoj všichni! V poslední době jsem toho měl dost práce a na web jsem neměl čas. Teď mě zase něco „trklo“ a chtěl bych sem přidávat nějaké články. Tak tedy začněme…

co se dělo v poslední době?

Tak za prvé jsem měl skvělé prázdniny! Byl jsem na táboře v Jindřichovicích, jako každý rok. Hned den na to jsem vyrazil na Letní školu mladých včelařů v Nasavrkách. Tam to také rychle uteklo a za nějakou dobu po obou táborech jsem seděl v letadle, směr Egypt! Byla to skvělá dovolená. Nemáme ve zvyku se vracet na stejné místo, ale do hotelu Sentido Oriental dream v Marsa Alam bychom letěli hned teď! Moře bylo plné korálových útesů, na kterých plavali různorodé rybky (i pořádní mackové), rejnoci a divné potvůrky. Prostě skvělý!

               Po příletu jsem si dal desetidenní pauzu a jel jsem do Prahy na Letní medový seminář. Úžasná akce! Jeli tam se mnou někteří členové včelařského kroužku. Náramně jsme si to užili. Po semináři jsem strávil prodloužený víkend u mého dobrého kamaráda ve Čtveříně na chatě. Taky super…No doufám, že jsem na nic nezapomněl. Byly to nádherné prázdniny…

 

 

Marsa Alam, Egypt

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode