jinnasahagyt

29.08.2011 17:30

Vím - název zní složitě, ale jsou v něm skoro celé mé prázdniny... 
  Jin = Jindřichovice - tábor
  nas = tábor včelařský v Nasavrkách
  aha = Praha - letní medový seminář
  gyt = dovolená v Egyptě, Marsa Alam

 Prostě Jinnasahagyt... O Jindřichovickém táboru už jsem článek napsal - najdete ho zde, takže teď se vrhnu na ostatní...

 Včelařský tábor v Nasavrkách 10.7. -17.7. 2011

  Když jsem 10.7. 2011 přijel domů, vybalil a opět zabalil do kufru, vyrazili jsme do Nasavrk...Hektický den!

 Když jsme tam já a Vojta přijeli - dostali jsme klíče a ubytovali se, šli jsme na večeři a potom do odpočinkového centra na "přivítání"... Mezitím jsem potkal spoustu kamarádů a vedoucích z republikové soutěže nebo předešlých táborů (byl jsem tam letos po třetí). Další dny utíkali - každé ráno jsme psali test a měli rozcvičku, večer jsme testy vyhodnotili a šli do odpočinkového centra (táborák, sport, zábava)...
 Jenže asi po třech dnech musel můj spolubydlící Vojta odjet - byl nemocný. Ale hned den na to ke mě přiřadili Matěje z Chomutova, takže to bylo fajn.
 Dalo by se říct, že celý tábor byl přípravou na ukončení - "Malá zlatá včela". Obdoba soutěže "Zlatá včela", jenže tato se konala na táboře, prostě jen taková "rozcvička". Do ohodnocení se započítaválo i uklízení pokojů, a to mi asi pomohlo k 1. místu! Moc mě to potěšilo...
 Paní kuchařky nám dobře vařili, vedoucí se o nás dobře starali a rád bych příště jel znovu!

Foto zde.
 

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode