čtyřčíselný úspěch

28.01.2011 17:00

Dnes 28. 1. 2011 jsem zpozoroval číslo na mém počítadle Blueboard.cz a našel jsme na něm číslo

1000

Jsem z toho moc šťastný. Web byl založen 18. 6. 2009 a dnes dosáhl počet návštěvníků čísla 1000. Do konce měsíce ledna vyhlašuji VESELÝ STAV WEBU (vsw). Jsem rád a děkuji všem mým návštěvníků, kteří na toto super číslo přispěli. Zejména paní učitelce Špálové, díky které jsem celý tento ,,webový marathón,, začal. Díky její usilovné práci a trpělivosti se mnou, mým webem a nyní s mými kamarády. Snažím se web rozvíjet, modernizovat a vylepšovat. Dále bych chtěl popřát wšem webnoďákům z NMpS ať k tomutu číslu brzy doběhnou (kromě paní učitelky, ta má nyní 1990)

Díky tomuto webu se můžu já, má rodina, různé organizace a mé město prezentovat. Snažím se, aby byl web pro návštěvníky rychle aktualizovaný, orientovatelný a dostupný. Snažím se Vám vylíčit mé zážitky co nejlépe, ale je na Vás jak tento web a mou práci na něm zhodnotíte.

Nakonec tedy bych tedy chtěl říct jen jedno - jsem rád, že mám tento web.

 

 

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode