je toho dost...

14.06.2011 18:44

 

 V posledních dnech se už vše uklidnilo. Všude byl zmatek. Bylo mnoho akcí, výletů (Praha) a práce ve škole, že jsme nevěděl kam dřív skočit. Teď je vše zase v "normálu" a mám to pod kontrolou. Dostávám se sem na web, ale i tak později než bych chtěl... 
 Škola se blíží ke konci, čeká nás už jen týden písemek a pak už hurá na prázdniny. Chystám se na tábor do Jindřichovic od Domečku, do Nasavrk - včelařský tábor a potom mám docela volno, možná bude nějaká dovolená, ale to se uvidí, jelikož přestavujeme koupelnu. 


 Dva týdny nazpátek jsem měl oslavu 13. narozenin. Nechtěl jsem velkou jako minulý rok, pozval jsme jen dobré kamarády - Matouše, Míšu a Vojtu. Od rodičů jsem dostal nádherný "včeličkový" dort, zrcadlovku Nikon D3000 a sadu drahých kamenů. Od kamarádů většinou sladkosti nebo kosmetiku, ale i hrníček (od Matouše) nebo sliz (od Vojty). Všichni jsme si oslavu užili a vyřádili se v lese, u nás u grilu nebo na zahradě. Díky kluci za dobrou párty! 


 A co na kroužcích? No..blížíme se ke konci jako ve škole. Na výtvarce kreslíme kubistické zátiší, po tom co jsme ryli do lina (linoryt) s Radkou Ostervou, která to měla jako diplomovou práci. Mě kubismus baví, je možné si různě vyhrát a "zapojit" fantazii, ale i logicky myslet...Snad to příští rok dokončíme, protože tuto středu 15.6. 2011 je poslední výtvarka a tak se budeme loučit...Vždyť mě zbývají už jen dva roky, a to uteče jako voda. Ani se mi nechce pryč... 


 Na včelařském kroužku se připravujeme na Spolkový den, který proběhne 18.6. 2011 v Novém Městě pod Smrkem (určitě doplním článek). Dost jsem toho nestihl teď napsat. Navštívili jsme se "včelákem" pana Holodnioka ve Špindlerově Mlýně, panaJošta v Bozkově - tam jsme i spali, republikové kolo Zlaté včely v Nasavrkách a ostatní včelaříci Oldřichov v Hájích, kde byl den včely. 


 V poslední době (asi dva měsíce) chodím k místnímu včelaři, panu Neumannovi. Pomáhám mu ve včelínu, kde má devět včelstev a venku pět. Rád si s ním popovídám a on mi rád poradí. Těší mě, že získávám praxi tímto způsobem. Moc mi to pomohlo v mé diplomové práci do Nasavrk, ale i v praxi u živých včel. 

 

pavel dostalík © 2009-2011 pajados

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode